Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

091230

Allmänt Permalink0
Näst sista dagen på detta året...
Jag har lyckats få igång vår gamla dator igen, vi får se hur länge det varar.

Idag kommer mammas kusin från Malmö och hälsar på. Jag tänkte va hemma och va lite social med dem ett tag. Det ryktas att Amanda ska komma senare med.

Jag köpte en kamera igår på OnOff, självklart fanns den inte i lager så jag ska hämta den idag. Det är väl det jag har planerat ungefär...

/J

Bjuder på en bild från nyår förra året:) Vi firade i Tollarp, Vä, stan och ja.. lite överallt i Kristianstad helt enkelt.

Till top