Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Denna dag

Allmänt Permalink0
Det har varit en trevlig dag. Våra släktingar från Malmö har varit här på besök över dagen. Vi har fikat, pratat, varit ute och gått, ätit middag och lite så. Amanda och moster har också varit här :)
Man borde göra sånt här oftare.

Ikväll har jag varit borta hos farmor och kollat läget. Hon är för söt:) Hon hade köpt en räkmacka till imorgon så hon kan fira lite nyår för sej själv. Hon hade ätit upp halva för att se så den verkligen va god. Bara hon har det bra så:)

Mamma har fixat glassen vi ska ha till efterrätt imorgon, jag kom i lite tidsbrist kände jag. Väldigt snällt! Den blev väldigt god, jordgubbssmak och choklad :)

Niklas har som en galning försökt fixa en strömsladd till min dator men han lyckades tyvärr inte. Väldigt snällt att han försökte iallafall, min familj är fan bäst.

Nu ska jag ta det lugnt, Hilda är rädd för smällarna så hon går oroligt efter mej hela tiden. Jag borde nog sova om några timmar så man orkar gå upp i tid imorgon och förbereda allt.

Jag har även varit och hämtat min kamera idag så min blogg kan bli lite roligare med nya bilder och så.

Vi hörs imorgon!
/J

Till top