Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Gårdagen

Allmänt Permalink1

Tjejkvällen hos Emelie var hur lyckad som helst :) Riktigt god mat, trevligt folk, roliga spel och så. Vi gick till Hessle och sedan blev det Banken. Det var också roligt, jag hade inte förväntat mej att ha så kul ute som vi hade.
Jag och Jeppe tog svarttaxi hem, det går ju bra när Jebbi är med:) Han har sina "kontakter" haha.
Jag sov där och idag mår jag faktiskt rätt hyfsat:) Det var nog kebabrullens förtjänst.

Ikväll ska jag träffa kusin Amanda som är i Kristianstad. Vi ska försöka festa till det, frågan är var det händer?

Här kommer lite bilder från gårdagen:)

Tack ännu en gång Emelie<3

/J





Fina tjejer <3

#1 - - emelie:

tack för igår gumman :) <3 tack för presenten <3

Till top