Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

101229

Allmänt Permalink1
Har haft fullt upp med julfirande och jobb de senaste dagarna. Det har väl hänt littagranna i mitt liv...

Jag ligger tredje reserv till sjuksköterskeprogrammet just nu. Vad jag vet har en tjej på IVA tackat nej så då borde jag ligga tvåa. Hopplöst nog verkar det som man inte får besked före terminens start, vilket jag gärna hade velat annars. Ska ringa och höra med högskolan imorgon.

Igår gick jag och Malin en sväng på stan när jag hade jobbat. Hittade en nyårsblåsa som jag ska ha på Depå. Det ska bli nice! Annars hittade jag bara ett par volangleggings. Kass rea, hoppas på att fynda jacka och stövlar efter nyår.

Nu ska jag se sista avsnittet av bonde. Ciao!
#1 - - johanna:

vad var det för volangleggings? :)

volang på framsidan och blanka på baksidan?

Till top