Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Gott Nytt År!

Allmänt Permalink0
För att sammanfatta året lite gör jag denna listan...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gick på en stor konsert (Lady Gaga)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Några avlägsna vänner blev.
4. Dog någon som stod dig nära? Faktiskt inte ;)
5. Vilka länder besökte du? Italien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Lite mer resor och semester:)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 16 juni (20 år), 19 juni (festen), 16 juli (mor 50 år) och 24 juli (överraskningsfesten för lilla mor)
8. Vad var din största framgång 2010? Får nog säga jobbet på kirurgen eftersom jag inte behövde söka det utan blev tillfrågad.
9. Största misstaget? Att jag litade på "vänner" som jag inte borde litat på...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte så farligt:)
11. Bästa köpet? Siesta-biljetten & Lady Gaga-biljetten.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla fina vänner/familj/släkt som ställer upp.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Dum av dig, heart of gold, we no speak americano.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare:)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tänkt mer på mej själv när det gäller vissa vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma i Vinnö med familj och släkt. Banken med vänner på kvällen. Mycket bra!
19. Blev du kär i år? Nja, lite flirtande blev det väl.
20. Favoritprogram på TV? Andra Avenyn
21. Bästa boken du läste i år? Pippiboken jag fick av moster när jag fyllde 20:)
22. Största musikaliska upptäckten? Oskar Linnros & Daniel Adams-Ray
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En jättebra fest. Fick nog det mesta jag önskade mej:)

Till top