Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Hemma igen

Allmänt Permalink0
Det var trevligt på IKEA. Niklas handlade som fasen, tv-bänk, byrå och en massa saker. Jag blir så sugen på att flytta när jag går där och tittar. Det finns hur mycket som helst jag hade kunnat tänka mej i en lägenhet. Idag fick jag hålla mej till att handla saker till min lilla ovanvåning:) Det blev en del smått och gott, gick på 1000-lappen så det va inte så farligt :)

Nu ska jag ge mej på ett försök att bränna Morgan Pålssonfilmen för jag och mamma ska se den. Jag har faktiskt tittat på melodifestivalen också, första gången detta året. Endast för Anna Bergendahls skull, hon är rätt grym tycker jag.

Jag köpte två plädar, lakan, handdukar, mattor, ljus, växter & krukor och lite sånt på IKEA.

Till top