Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

heyheyhey

Allmänt Permalink0
Här ligger jag och försöker sova. Jag trodde det skulle bli lätt att sova några timmar på eftermiddagen eftersom jag gick upp 07:00 idag men jag har inte kunnat somna alls:/ Det lär väl bli en tuff natt om man ska kunna hålla sej vaken. Jag ska jobba på 113/114. Snart flyttar 114 också så detta blir nog det sista jag jobbar där...

Hos ortopeden gick det bra. Vi kom fram till hur jag ska träna upp mina muskler utan att utsätta min kropp för något jag inte får. Jag ska börja gå till en sjukgymnast och träna något liknande pilates. Det ska bli intressant :)

Nu ska jag försöka en sista gång att sova en timme sen får jag gå upp och laga lite mat. Ha en trevlig fredagskväll alla!
/J
Till top