Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Case 39

Allmänt Permalink0

Ikväll har jag och Benny haft filmkväll. Vi hyrde Case 39 och köpte 2kg godis på Hemmakväll. Benny va rädd som fan, jag va också rätt rädd. Bra men läskig film. Medan jag drack vaniljcola blandade Benny drinkar till sej själv. Min lever får vila tills imorgon;)
Snart ska jag sova, imorgon ska jag luncha med Amanda och gå till systemet. På kvällen ska vi grilla hos Benny och gå ut. Jag jobbar 14:00 på lördag så det får bli hyfsat lugnt för min del.

Till top