Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Hemma!

Allmänt Permalink0
Nu är vi hemma från Siesta. Det har både varit skitkul och förjävligt. Vädret har ju inte precis varit på vår sida alla dagar, nätterna bjöd på minusgrader och det var ganska kallt att sova i tält då. Musiken har varit grym, dock såg jag inte alla jag hade tänkt att se när det regnade.
 De bästa var Amanda Jenssen, First Aid Kit, Röyksopp, och Anna von Hausswolff. Johnossi missade jag tyvärr, vi såg 30 sekunder av sista låten.

En hel del saker blev stulna från vårt tält igår, lite för många småungar där som inte hade egen dricka med sej. Jeje, sånt man får ta, jag är fan nöjd! Nu ska jag avnjuta årets kanske skönaste dusch. Ciao!
Till top