Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

101129

Allmänt Permalink0
Har haft fullt upp, därav de dåliga uppdateringarna.
I fredags bowlade vi, lika roligt som vanligt. Jag tror jag kom näst sist i vårt lag, men roligt va det! Taste efteråt... Riktigt kul det med. Trevligt folk och allt.
Lördag och söndag jobbade jag... Har aldrig haft så lugna dagar som det är på jobbet just nu. Lugnet före stormen kanske. Vi har till och med lediga platser, det händer verkligen sällan. Ska jobba extra imorgon på dagen, man får passa på när man kan och har lust.

Idag hade vi hjärtlungräddningsutbildning på jobbet. Roligare än vanligt faktiskt. Efteråt gick jag till stan och träffade Malin. Har köpt en del julklappar nu faktiskt :) Måste komma på vad jag själv önskar mej så jag kan göra en önskelista att lägga ut här.
Snart bortskämda ungar eller vad det heter. Ciao.


Till top