Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Novembers sista dag...

Allmänt Permalink0
Snart är det december och jag känner julstämningen som aldrig förr;)
Idag jobbade jag extra. Mamma väckte mej klockan sex och undrade om jag inte skulle gå upp. Flög upp och hade antagligen stängt av alarmet i sömnen en timme tidigare. Tog en senare buss till jobbet och kom dit halv åtta. Världen hade inte gått under för det, mina patienter fick lite sovmorgon bara:)

IKEA har varit här idag och dumpat två fåtöljer och en tv-bänk. Det är tv-bänken kvar att sätta ihop, annars har vi fått ihop det andra. 
Lite vin nu, sen lär jag nog somna. Beställde minsann ett paket från H&M. Mycket rea och jag tyckte jag kunde unna mej en tidig julklapp:)
Det blev två somriga kuddfudral, skinnbyxor, väska och en juladuk. Hoppas det kommer snart.
Puss!

Till top