Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Leeeedig!

Allmänt Permalink1
Idag är jag ledig och det tänker jag vara. De har ringt två gånger från jobbet och behöver folk men jag tänker inte ta det idag också. Jag måste städa för här ser ut som fan.

Mina nya saker från H&M home har kommit och ska invigas snart. Sidenlakan, handdukar och en matta :)

Det blir väl mitt projekt idag. Jag sov till tolv för jag va helt slut. Ikväll hoppas jag på lite yoga men antagligen blir det inget idag heller:P

I helgen blir det bowling, Queenkonsert, halloweenfest och lite sånt trevligt :) Jag längar, snart är det ju helg!
#1 - - lucke:

Tjenare, några planer för helgen? :)

Till top