Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Nu är jag tillbaka igen!

Allmänt Permalink0
Är det fortfarande någon som läser min blogg? Det va ju ett tag sen jag skrev...

Det har hänt en hel del senaste tiden.

Ayia Napa va helt underbart. Vi solade och badade på dagarna. Två båtutflykter med snorkling hann vi med. Restaurangbesök, poolhäng, shopping och såklart fest hela nätterna långa. Är helnöjd med den resan!

Jag har "slutat" på jobbet och börjat skolan igen. Andra terminen är jag på nu... Det går sakta men säkert framåt haha. Någon flummig vetenskapskurs har vi börjat med. Jag klagar inte -allt är bättre än anatomin;)

Helgen va händelserik... I fredags va vi hemma hos Gunther och tog några öl. Utgången blev splittrad då jag inte va så sugen på banken. Jag gick till bishops och dom andra banken, men det va en trevlig kväll.

På lördagen jobbade jag kväll. När jag slutat jobba fick jag höra nyheten att vår kära Freddan hade kört omkull med sin motorcykel. Som tur var hade det gått bra. Några sprickor i ryggraden och ett brutet nyckelben. Jag har ju en del att jämföra med så jag är glad att det inte blev värre skador.

Nu ska jag snart sova. Imorgon ska jag jobba kväll. Först ska jag minsann bruka allvar och göra läxor!


Till top