Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

BÄSTA STARTEN PÅ VECKAN!

Allmänt Permalink0

Igår jobbade jag. -SOM EN JÄVEL!

Vi gick en man back på kvällsturen och det va typ det jobbigaste på länge. Hade 13 patienter att sköta som ensam usk. Wihooo! Gjorde mej ganska förtjänt av storhelgstillägget kan man ju säga iallafall ;)

Idag va typ inte mycket bättre... Men jag tog mej en paus och loggade in på mina studieresultat på HKR.se och vad hittar man inte där? JOOOOOO uppdaterat resultat från anatomin. SÅ JÄVLA GLAD OCH SÅ JÄVLA GÖTT!
Nu kan jag äntligen slappna av och lämna tillbaka min kära lilla anatomibok som jag aldrig mer kommer öppna.

Mamsen kommer hem inatt och jag har lovat att hämta dom på stationen, annars hade jag suttit med en öl i handen just nu.

BÄTTRE START PÅ VECKAN KUNDE JAG INTE FÅTT :)

Till top