Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Dag 4

Allmänt Permalink0
Idag hade jag sovmorgon till klockan 9. Mådde något bättre än igår så jag körde och tränade lite lugnt och sen körde jag hem till farmor en sväng. Fixade med hennes julgardiner och som vanligt blev vi ovänner för gardinerna ska vara perfekt rynkade och jag tycker det kan kvitta. Vi blev vänner till sist igen ;)

Sen körde jag hem för att fixa mat och sen köra till praktiken. Hade det första passet på post-OP (där man hamnar efter man opererats och innan man kommer upp till sin hemavdelning). Jag känner dom flesta där eftersom vi på kirurgen springer där mycket men det va väldigt intressant att se det från andra sidan än man brukar.

Min handledare va trött på mej vid 8 så jag har hunnit hem och kollar nu på Desperate Housewives. Ska upp tidigt imorgon så jag ska försöka somna i tid.
Till top