Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Dag 5

Allmänt Permalink0

Praktiken idag gick bra, började gå med min andra handledare igår och hon är med jättebra :) Fick ett erbjudande i förrgår som jag ska fundera på under praktiken. Känner att jag måste tänka efter noga innan jag bestämmer mej.

Ikväll har jag fixat lite med juladukarna och lite ljuslyktor. Tycker det är för tidigt att ställa fram tomtarna och krubban än så det får va såhär i någon vecka nu. Har hittat en skitfin stor vit tomte i den inredningsaffären på lilla torg (Dimoda heter den nog). Den är rätt dyr men är sugen på att köpa ändå :P Ännu finare än den på bilden är den :)

Från och med imorgon får jag börja jobba igen så det ska bli nice. Har redan bokat in lite pass nu när jag bokat klart mitt praktikschema också.

Till top