Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

:)

Allmänt Permalink0

Idag har jag jobbat mitt tredje pass av fyra denna veckan. Hade en bra dag, kunde gå hem lite tidigare. Malin som skulle jobba ikväll kom och berättade att det fanns billiga saccosäckar på Netto och jag stack dit så fort jag hörde det. Österäng hade slutsålt men svarade "Nej, dom är helt slut men vi fick faktiskt in jättemånga från början". Precis vad jag ville höra. Körde till Näsby istället som hade två lila kvar så dom köpte jag :)
Är sjukt trött, ska snart sova. Imorgon är det seminarie i skolan och sen jobb på kvällen.

Till top