Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Nästan helg?

Allmänt Permalink0
Idag skrev vi klart vårt älskade paper. Det ska vara inlämnat imorgon klockan 9:00 och på fredag ska vi ha seminarie. Så nu har det börjat lugna ner sej lite, imorgon och på torsdag har jag inte så mycket planerat. Ska försöka träffa Johanna, Freddan och Malin som jag inte hunnit med som jag velat.

Ikväll blir det mys framför tv:n. 112 - På liv och död. Sen lär jag nog somna... Är sjukt trött.

Ser fram emot helgen, då blir det partybowling :)

Här är min blivande man:
Till top