Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Utkast: Jul. 30, 2012

Allmänt Permalink0
Efter min sömn idag åkte jag och Milla till Balsby för att ta ett dopp... När vi kom dit kände vi inte längre samma behov för det var sjukt kallt och solen lyste med sin frånvaro :/ Nu har vi druckit köffe och jag börjar piggna till igen... Sista natten börjar om några timmar.

Nu jobbar jag bara två veckor till innan jag har semster och det ska bli riktigt fint :) Ser fram emot vår Lisebergsresa som bara den!!!


Skönt att man fått lite social stimuli trots att man jobbar nätter nu, annars tycker jag det är så tråkigt för man hinner knappt träffa folk när man sover bort hela dagen...
Till top