Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

130426

Allmänt Permalink0
Idag skickade vi in det vi hittills åstadkommit i uppsatsen... Om en vecka är det mittseminarie. Jag firade med en fika på Fenix med Gutchi :)

Ikväll har jag ätit middag med mamma, har nu myskväll och ska sova tidigt inför jobb imorgonbitti.

P.g.a den eventuellt kommande strejken på måndag har jag fått ändra om i min planering lite... Har fått anställas tillfälligt året ut med en sjukt otippad framförhållning i jobbet. Vet precis när jag ska jobba och det kan inte ändras på, varken med ledighet eller att jag behöver jobba mer... Det positiva är att jag vet vad jag har och det kommer inte ändras på med fler pass eller så... Det negativa är att jag inte vet hur vi ligger till med uppsatsen och så (kanske kommer bli stressigt)... Men det blir säkert bra :) Jag har även ändrat på min semester och flyttat halva till början på sommaren och halva till efter sommaren. Det behövs nog både och!

Har problem med bloggappen igen så tyvärr blir det ont om aktuella bilder...
Till top