Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

141221

Allmänt Permalink0
Har inte hunnit skriva på några dagar för det händer så mycket 😜 men i torsdags hade vi julfika på jobbet... Mysig tradition där alla som jobbar på avdelningen är inbjudna... Det betyder att det är både stora jag små som kommer för många är mammalediga 😊.  Smörgåstårta, kakor, julklappar och tomte 😊. Även avtackning för fina Eva som går i pension. Hon var den första undersköterskan jag jobbade med när jag började på 61/62 och har alltid varit fantastisk... Så det kändes lite sorgligt faktiskt ❤️. 


I fredags hade Johanna kalas, mycket trevligt med sjukt god mat & fika... Sen spelade vi spel och drack lite 🎁.



Igår hade vi julgodismys i Vinnö... Trevligt som vanligt och sjukt gott! 

 Och nu ska jag komma på rim till mina sista klappar, allt är inslaget men några rim kvar 😜

Till top