Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

141230

Allmänt Permalink0
Jag har haft fullt upp i juldagarna så jag har inte hunnit blogga... Men har haft roliga dagar med släktträffar, fest hos Benny på juldagen -sen Grand. Blev en tidig hemgång för mej för jag är inte riktigt redo att trängas i folkmassorna 😉. Men kul sålänge det varade 😊

Annandagen var vi hos morfar. Sen passade jag småkusinerna Alva & Arvid några dagar. Bio (Sune i Fjällen), tv-spel, vanliga spel, filmer och lite så. Mycket mysigt 😊🎲.

Nu ligger jag på soffan efter att ha förberett lite inför nyårsfest/middag hos mej imorgon. Ska bli nice 🎉😄.





Till top