Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

140120

Allmänt Permalink1
Helgen var fantastisk. Examen blev helt underbar med start på studio pink, champagne hos mej, middag på Aptit, kyrkan för broschutdelning, Julia sjöng, fotografering och till sist fest i Arkelstorp där alla verkade ha så jäkla roligt. Moster hade gjort superfin tårta, jag fick jättefina presenter,, maten blev riktigt lyckad, vi fick upp värmen, ingen körde av vägen trots vädret, allt var helt enkelt perfekt. 04:30 begav vi oss in för lite sömn och jag mådde trots allt ganska hyfsat när jag vaknade :)

På lördagen städade jag, på kvällen körde vi pardy och utgång till banken. Igår skulle vi kört till Dalby och firat Alva... Stannade dock hemma när vädret var så dåligt... 

Idag kiclade jag igång veckan med tvättid klockan sju. Det kommer aldrig mer hända! Klockan två är det dags att börja jobba som sjuksköterska :D












#1 - - Marie:

Grattis Jennie! Och lycka till med ditt nya jobb.
/ Marie G (din gamla matte-lärare)

Till top