Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

140523

Allmänt Permalink0
Händelserik dag på jobbet... Avtacknng av både Anki och Negar som jag tycker supermycket om som kollegor! De går båda till kommunen som så många andra nu när lönerna är så låga inom KRYH... 

Efter jobbet tog jag en tupplur... Sen en sväng på stan, systemet för att köpa rosé och Coop för att handla mat... Sen gick jag hem för att piffa lite innan mamsen kom... Tog ett glas rosé på innergården innan vi mötte upp Sandra, Niklas, Joakim och Yvonne på Aptit. Sämsta servicen någonsin, de tog sig verkligen vatten över huvudet nu när det är 400-årsfirande... Ingen bra service för att kompensera  våra klagomål heller så verkligen minus... Men efter god mat gick jag och Joakim en sväng, sen gick jag till norr och tog några glas vin innan Rebecca&Fiona... Regn blev det och vi flydde in på hessle... Inget drag, nu ska jag sova ;) 




Till top