Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

151228

Allmänt Permalink0
Efter en hektiskt dag på jobbet fick jag vila på soffan medan Calle provlagade musslor inför nyår. Det kan nog bli succé 😀. Vi har ätit finmiddag ikväll, firade att det otroligt nog verkar som att jag lyckas få till en semesterdag imorgon. Tror inte på det förrän det verkligen händer 😝.

Hockey på tv ikväll. Jag är mer fokuserad på mitt änglaspel med Pippi som jag fått av Calles familj när jag fyllde år 😍.


Till top