Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

171215

Allmänt Permalink0

Äntligen har jag en fungerande iPhone igen 😀 Jag råkade ju dessvärre tappa den förra i vasken en trött natt efter att jag matat Cleo. Det har varit bra träning att klara sej utan den en vecka. Konstigt nog tyckte jag det var rätt skönt, jag fick låna en gammal telefon av Calle som jag kunde använda om det skulle krisa och min vakna tid går mest åt till att titta på musikhjälpen ❤️


Det som bland annat har hänt denna veckan är att Cleo blivit 4 månader 😀 Vi var på BVC i tisdags och nu väger hon 4190 och är 56,5 cm lång. Äntligen över 4 kg ✌🏻



Till top