Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

170914

Allmänt Permalink0

Vi har fått byta dag som hemsjukvården kommer så dagens besök blir istället imorgon. Det händer grejor med amningen, vågar knappt skriva det men igårkväll och idag har vi haft 6 av 7 fullpoängare så kan det va så att Cleo har knäckt koden? ☺️. Jag håller verkligen tummarna för det!


Tyvärr mår jag inte jättebra just nu, känner mej sjuk och mitt snitt har börjat krångla. Svullet, varmt och ömt... Har iallafall ingen feber i nuläget så tänkte låta min kardiolog kolla på det imorgon när jag har tid hos honom och försöka undvika att behöva åka till akuten. Hoppas på att vakna problemfri imorgon eller något 🙈.

Till top