Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

170829

Allmänt Permalink0
Denna veckan mixar vi lite av varje. Jag är just nu mellan två jobbnätter, den första gick superbra och jag blev knappt ens trött ☺️ Det var i varmaste laget för sömn idag så efter 6 timmar fick det bli häng i trädgården istället. Sen har vi hunnit med fika i Öllsjö, shopping på stan med Amanda och lite så 😊

Jag har även varit på en anställningsintervju på neonatal. Jag är så himla kluven gällande hur jag ska tänka och ska därför hospitera där på måndag för att förhoppningsvis få lite mer klarhet i vad jag vill ☺️ Det är både lockande, skrämmande, en helt annan verksamhet än kirurgen, mysigt och ja... lite för nära det vi varit med om. Så det ska verkligen funderas igenom innan ett beslut fattas 😊 (null)

(null)

(null)

Till top