Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Stjärnklart

Allmänt Permalink0

Idag körde jag en sväng till stan. Jag köpte två adventsstjärnor på Åhléns som jag nu har monterat ihop och satt upp. Det blev fint tyckte jag, nu är det stjärnor i alla våra fönster :)

Jag hade även tänkt köpa en tavla på Gallerix men så blev det inte. Jag frågade en av personalen om de beställde hem tavlor för jag hade hittat en på deras hemsida. Då fick jag jävligt klart för mej att detta inte längre var en Gallerixaffär och det hade det verkligen inte varit på 5 månader. Oj, trampade tydligen på en öm tå.

Läser man inte på skylten när man går in tycker jag inte det är speciellt uppenbart att det inte längre är Gallerix. Jag får väl helt enkelt se om jag hittar den på något annat sätt. Den butiken kommer jag verkligen inte gå in i så länge personalen har sådana klimakteriebesvär.

En affär som däremot har hur trevlig personal som helst är Accent:) Jag gick förbi och blev sugen på att kolla efter en ny väska. Det hittade jag inte någon men jag hittade ett par innetofflor:) 25% rabatt denna veckan.

Efter min lilla shoppingrunda körde jag hem till farmor och fikade. Nu ska jag fortsätta tvätta.
/J


Till top