Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Tråkväder

Allmänt Permalink1
Nu har leveransen kommit. Det var inga barnarbetare utan två killar, varav en med bekant utseende. Tror han har varit här på förfest för några år sedan faktiskt. Oh, vad stort Kristianstad är.
Nu väntar jag på att två stora starka brödrar ska komma hit så jag får upp sängen på rummet också. Hade inte vädret varit så tråkigt hade jag gått ut en runda, men nej.

Här kommer ett klipp från studentdagen 12 juni:) man blir så glad av detta. Rebecca (som jag snodde klippet ifrån) ramlar och det regnar svinmycket. Men det var ändå bästa dagen ever!
Rap Das Armas!
/J

#1 - - rklint:

jag blir enbart ledsen när jag ser den :P

Till top