Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

2011

Allmänt Permalink0

 

Sammanfattar det gångna året lite snabbt :) Det har varit ett bra år tycker jag.

januari:
*Hade några mysiga kvällar med sällskapsspel tillsammans med familj&vänner

*Sa upp mej från kirurgen och började plugga till sjuksköterska

*Lärde känna nya människor genom skolan

     


februari:
*Morfar fyllde 75 år och vi ordnade kalas

*Internat med skolan i Åhus

*Kom igång ordentligt med skolan




mars:
*Återträff med kollegorna från gyn

*Hilda fyllde 6 år

*MR som visade samma mått som den 2009

*Såg Pernilla Andersson i konserthuset med morfar och moster


april:
*Moster fyllde år, vi åt på Martini

*Ultraljud som såg fint ut

*Kirurgfest

*Årets första grillkväll hos mej i Vinnö

*Påskfirande, minns ni hur fint väder vi hade då?

*Jag upptäcker att Grand är ett jävligt roligt ställe trots allt

*Plugg inför anatomitentan i tivoliparken med lite klasskompisar

*Cypernresan bokas

*Valborgsfirande i Lund, en väldigt väldigt galen kväll


maj:
*Läkemedelsberäkningstenta som gick super:)

*Anatomitenta som gick dåligt:P

*Tentafest som urartade rätt rejält


juni:
*Praktisk examination som gick super :)

*Gutchis examensfest

*S!ESTA

*Lite mysigheter på stan, kolla karneval m.m.

*Rydsberg hade en sjukt trevlig födelsedag/examensfest i Fjälkinge

*Johanna Åkesson hade också examensfest fast i Färlöv

*Jag pluggade allt vad jag orkade till omtentan i anatomi

*Niklas fyllde 24 år, kalas för honom

*Jag fyllde 21 år, jag skulle skriva omtenta dagen efter och ville därför inte fira min dag. Min fina familj tyckte jag skulle pausa från böckerna och överraskade mej med lyxfrukost och jag & mamma åt på Peking på kvällen

*Omtenta som gick desto bättre :)

*Hattfest som va så jävla rolig och lyckad!

*Midsommarfest i Vittskövle, väldigt trevlig kväll :)


juli:
*Hamnfesten i Åhus, crazy night!

*Davids 26-års fest i Hanaskog, crazy night! Sjukt storslagen fest i övrigt

*K-dagarna, jag bytte till mej alla C-turer på kirurgkliniken så jag kunde va där varje dag;)

*Mickes födelsedagsfest i Vittskövle

*Hbg-festivalen

*Ultraljud som såg fint ut

augusti:
*Jag gick på semester och det va jävligt gött!

*Jag, Amanda och Viktor åkte till Kolmården, grym resa!

*Kräftskiva hemma i Vinnö

*Cypern-Ayia Napa, oförglömligt!


september:
*Skolan började igen

*Kirurgfest


oktober:
*Halloweenfestx2

*Veronica Maggio med Johanna

*6 år utan finaste pappa

*MR som såg oförändrad ut

november:
*Praktiken började

*Var på födelsedagsfest som visade sej vara även bröllopsfest

*Taco och pizzakvällar

*Idol i Malmö

*50-tals fest i Norra Ströö




december:
*Julbord med vänner

*Julgodis med släkten

*Joakim fyllde 29 år

*Julfirande och sådant

*Skrev kontrakt på det nya jobbet

Till top