Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Måndag

Allmänt Permalink0
Helgen har varit grym! I lördags jobbade jag några timmar... Helt okej, gick hem vid tolv mitt i lunchrusningen ;)

Fick en del gjort med tvättning och hundrastning, även en snabb powernap.

På kvällen stack jag hem till Peter på Sommarlust. Wictors syskon hade kommit hit från gbg och vi festade i Peters lya. Utgången blev till O'learys och vi såg Bäddat för Trubbel som Peter ansåg va "svinbra". Det va dom inte, men vi hade jävligt roligt!

Igår mådde jag som jag förtjänade, eller nej så dåligt lär jag ju inte förtjänat att må. Men det gjorde jag och jag sov bort hela dagen. Idag har jag varit i skolan och nu ska jag snart göra min läxa :)

Först ska jag ringa runt och kolla var det finns smörgåstårtor att beställa till morfars kalas på lördag. Någon som ätit det på Fantasi någon gång? Har ingen aning om dom är goda där eller inte...

Till top