Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Trååååk!

Allmänt Permalink0
Jag har inget speciellt att berätta nu när jag jobbar egentligen. Igårkväll jobbade jag och nu är det snart dags att dra dit igen. Hatar att jobbar C och sen A men det får bli så några gånger nu.

Mor är hemma, det är väldigt skönt att ha någon mer i huset :)

Ikväll ska jag och Milla äta på Bar-b-ko (eventuellt nån mer?) Det ska bli riktigt fint.

Ja, förresten igår så tänkte jag att jag skulle ta fram ett par gamla chinos som jag endast kunnat dra upp till knäna senaste tiden. Nu kunde jag till och med knäppa dom:) Vägde mej på jobbet och jag hade minsann gått ner 4kg. Jag shittar i dieter, jag äter bara lite mindre av allt. Det funkar nog bäst. Två kg till sen är jag helnöjd :)
Till top