Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Tenta and pardy!

Allmänt Permalink0
I fredags skrev vi tentan. Jag vet inte hur det gick... Några frågor hade jag ingen koll på alls men jag skrev så gott jag kunde, håll tummarna för att det räcker men jag är tveksam... Inte hela världen för mej om jag inte klarar den, bara jag klarar den så småningom :)

Helgen har varit bra. Tentafest i fredags, crazy som fasen. Jag va mest nykter av alla. När vi skulle ut däckade alla utom jag så det blev ingen utgång... Igår gick jag ut och dansade loss med Benny, Alex och David istället:) Mycket trevligt.

Idag kom moster på besök och vi har suttit och fikat hela eftermiddagen. Nu blir det några avsnitt av Tre Kronor och sen lär jag nog somna. Bjuder på lite bilder från helgen...


Till top