Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

Grym lördag!

Allmänt Permalink1
Då va helgen över. Den har varit bra. Jag jobbade C-tur i fredags, sen va jag hur trött som helst så det hände inte så mycket efteråt. I lördags va jag på födelsedagsfest hos A-C i Färlöv med halloweentema. Jag dammade av min gamla flygvärdinnedräkt :)

Innan festen stack jag hem till Jusse i Övarp och fixade frillan, som vi brukade göra på den gamla goda tiden. Vi träffas allt för sällan så det va himla trevligt :)

Festen va grym, det blev utgång trots allt. Jag visste inte om det skulle bli det eller inte när jag åkte dit... Försökte komma in på Grand med det va kört så vi hamnade på Banken. Crazy night!

Ikväll ska jag jobba och nu ska jag försöka börja på min sista uppgift i denna kursen som ska lämnas in på fredag. Sen är denna kursen slut och sen är det dags för praktik :) Woho!
#1 - - Josefin/JusefiinArt:

min fina, ja vi ses allt för sällan numera! saknar de gamla goda tiderna <3

Till top