Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

141030

Allmänt Permalink0
Idag har jag varit på Barbacka och träffat alla fina barndomsvänner som jag gick i högstadiet med (förutom Oddmo som jag lärde känna lite senare 😜)... Fyra av oss har barn nu, så det blev ett stort gäng 😉 vi käkade, traggade, gick en sväng på stan och lite så. Underbart att träffas, det var sjukt längesen sist... Några bor långt iväg osv... 💞

Efter den dejten var jag på massage. Eftersom jag inte får träna har jag inte en enda muskel kvar i kroppen, alltså är min nacke, axlar och rygg klenare än vanligt så detta var lätt den gången som jag njutit som mest! Kändes som himmelriket, och jag ska gå på detta varannan vecka nu under sjukskrivningen för att försöka slippa nackspärr och andra smärtor... Och om några veckor ska jag kunna börja försiktigt med sjukgymnastik om bröstbenet fortsätter läka så fint som det gör 👍😊.

Nu blir det kvällsrunda med Hilda, sen kommer jag nog somna tidigt ikväll efter full rulle 😊😴💖.



Till top