Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

160430

Allmänt Permalink0
Denna veckan har varit bra 😊. Har både hunnit jobba samtidigt som jag hunnit göra roligare saker också... I onsdags var jag i Arkelstorp och hälsade på. Fick testa Niklas hemmagjorda öl, hänga med Oscar och Sandra bjöd på middag 👌🏽.

I torsdags åkte jag en sväng till Malmö och shoppade/lunchade med Amanda. Hittade en hel del så det var trevligt 😊. På kvällen bjöd Stefan på middag, har verkligen inte lagat mycket mat denna veckan eftersom folk är så generösa med att bjuda hem 😀.

Igår var jag med Hilda hos veterinären i Bromölla. Kan verkligen rekommendera att köra den biten extra för hittills har de varit fantastiska när man kommit dit. Nu ska Hilda prova en ny medicin mot sin inkontinens så hoppas vi den hjälper 😊.

För övrigt spenderar jag helgen på jobb 😴.




Till top