Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

161031

Allmänt Permalink0

Idag gick jag av sista natten efter en intensiv jobbvecka. Jag begav mej mot lägenheten för städbesiktning. Hade ställt in mej på motstånd från ABK och så blev det. Ska bli sjukt skönt när allt är över, ska vi någon gång flytta till lgh i framtiden ska vi INTE hyra av dem 😴👎🏼.

Jag & Calle firar 2 år idag. Vi hade tydligen sagt förra året att vi inte ska köpa presenter till varandra på vår årsdag men det kom jag inte ihåg så Calle fick två paket och jag fick inga. Dock får jag middag på onsdag så det jämnar ut sej ☺️.

Och idag hade min fina mormor fyllt 80 år ❤️.

Till top