Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

091130

Allmänt Permalink0
Nu är jag uppe och har ätit frukost och allt. Jag tänkte att jag ska försöka hålla en rätt normal dygnsrytm denna vecka så jag ställde klockan. Jobbet ringde innan och frågade om jag kan ta två nätter denna veckan så då kommer jag ändå få förstöra den igen:P Inget emot det, jag gillar att va vaken på natten och sova på dagen:)

Det var på avdelning 113/114 och där har jag aldrig varit innan. Det är en hjärt och infektionsavdelning, men det blir nog bra:)

Nu ska jag ta tag i tvätten, tvättkorgen välter omkull om jag slänger dit mer kläder. Det bor en riktigt stor spindel i källaren som man måste gå förbi för att komma till tvättstugan. Av den anledningen har jag undvikit att göra det, nu går det tyvärr inte längre eftersom jag knappt har några rena kläder.
Mamma var snäll och fångade spindeln och slängde ut den i trädgården. Vem ska göra sånt när man flyttar hemifrån? :S
/J

Till top