Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

100729

Allmänt Permalink2

Igår klippte jag av mitt hår. Hade ju tänkt ha det långt men är fan trött på långt hår. Ville först klippa mej som en av tjejerna i Timoteij, fast det blev inte riktigt så kort. Frisören hann med att svimma under tiden och jag blev lite nervös för hon hade hunnit sätta färg i halva håret... Det löste sej och jag blev nöjd.
För ovanlighetens skull är mitt hår varken gult eller blått denna gång, mer blondt faktiskt :)

Jobbade natten till idag, gick hur bra som helst... Surade lite för vissa skulle ut. Jag va med nån timme på förfesten hos Benny innan jag stack till jobbet.

Ikväll vill jag göra något. Får se vem som är villig :) Är ledig till lördagkväll.



#1 - - Ania:

Page är ju the shit! :)

#2 - - Jennie:

Ja, det är ju så jävla snyggt. Dock är man lite för feg tyvärr:P

Till top