Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

110426

Allmänt Permalink0
Idag har vi legat i parken och pluggat hela dagen. Jag, Mikaela och Johanna. Där va en hel del trevligt folk man stötte på:) Gick och köpte min favorit baguette på Nostalgia också.
Ikväll har jag och Sandra varit på bio. Såg Rödluvan som va mycket bra:) Inte ett dugg lik Twilight som alla säger.

Har även bokat resa till Cypern idag. Den är inte 100% klar för vi ska förbetala bokningssumman innan den är bokad. Den 15/8 åker vi sju och har en grym vecka.

Nu ska jag se Desperate Housewives. Kan passa på att visa min senaste beställning från H&M som jag gjorde häromdagen.
Till top