Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

110329

Allmänt Permalink0

Heldag i skolan idag. Gick till och med till fyra, jag trodde vi skulle sluta tre:P
Föreläsning om cirkulationssystemet. Detta är faktiskt himla intressant, känner att jag kan rätt mycket sen innan och då blir det mycket roligare:) Imorgon ska jag och Johanna plugga på vår lediga dag.

Mamma åkte till Frankrike imorse så jag är själv hemma denna veckan. Jag ska nog överleva, dock hatar jag att vara själv mest av allt!

Träffade Amanda och moster en sväng efter skolan idag. Amanda va hemma från Malmö:) Det blev lite shopping på H&M och Bikbok. Två koftor, en mörk jeansjacka och ett par shorts till sommaren. Jag tyckte jag kunde ge mej det för när jag kom hem sorterade jag ut en hel säck kläder till som jag ska skänka till Röda Korset. Nu blir det fortsättning på Desperate Housewives!

Till top