Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

120222

Allmänt Permalink1
Idag har jag bara haft en lång vilodag. Sov lite bättre inatt men vaknade av att jag drömde att vårt hus började brinna...

Morfar har varit här en sväng och fikat. Sen har jag bara legat på soffan och myst med Hilda och kollat på Andra Avenyn. Imorgon hoppas jag på lite bättre väder så jag och Hilda kan gå en lång runda ner till sjön så man kan rensa huvudet lite :) På kvällen blir det jobb. Och på fredag blir det jobb på förmiddagen och sen ska vi ha en till minnesstund för Päivi. Det är bra att vi har en till tycker jag för nu är det säkert många andra tankar och funderingar som dykt upp när man hunnit smälta det lite...

För att skriva något positivt i min blogg så tänkte jag visa upp mina kaffekoppar jag köpte på Cervera häromdagen :) 4 stycken och såklart i lila :)
Godnattkram till er, och lite extra energi till moster som är kräksjuk och Emma som ska operera bort sin bråkiga gallblåsa imorgon ;)



#1 - - A-B:

Tack,lilla du som alltid är omtänksam! Nu har jag läst dina inlägg m tårar i ögonen, fy vad sorgligt.Fina muggar! Valpen Elsa liknar Torsson! Kram!

Till top