Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

120328

Allmänt Permalink1

Igår hade vi redovisning, det gick bra... Det var en rätt intressant dag ändå, det är inte många dagar som har varit det i denna kursen vill jag lova.
Efter skolan träffade jag Tildis, vi drack kaffe på hennes balkong och solade oss lite. Sen gick vi upp i stan och fixade present till Elias som har 30-års fest och inflyttningsfest på lördag :) En ljuslykta från Borett blev det. Jag hittade även en ljusstake till mej själv som jag har varit på jakt efter länge och sen blev det en liten påskkärring från Dimoda också när jag ändå var igång :)
Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mej men fick iallafall fira att jag är ledig från skolan ett par dagar med en drink på kvällen :)

Idag har jag varit hos frisören och klippt topparna samt färgat utväxten :) Så skönt när det är gjort. Nu ska jag ta tag i kursens sista uppgift och hoppas på att den går hyfsat snabbt att skriva.

#1 - - emelie:

det är samma fest, så ja vi ses snygging! :) ska bli kul ! PUSSSSS

Till top