Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

120530

Allmänt Permalink0
Gårdagens arbetspass gick bra, dock fick jag dåliga nyheter när jag slutat. Morfar hade fått en hjärtinfarkt... Han mår rätt bra efter omständigheterna som tur är. Så mina planer idag blev ändrade och jag ska snart åka till HIA och hälsa på honom. Det känns sådär att ha folk man känner som ligger där... För det va där jag träffade pappsen för sista gången :/ Men så ska det inte bli nu!

Och jag funderar på vad det är för folk som arbetar på 1177. Folk som ringer dit och har bröstsmärtor som strålar ut i armarna blir ombedda att söka på sin vårdcentral dagen därpå. SKÄMS PÅ ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Till top