Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

131226

Allmänt Permalink0
Nu tänkte jag sammanfatta min julhelg :) på julafton firade vi i Arkelstorp... Mamma hade äran att få gå hem från jobbet och fira med oss :) riktigt härligt!
Mat, TV, klappar, godis, umgänge och allt vad julen innebär :) jag fick massor av fint, morgonrock, smycken, pengar, strumpor, tights, elvisp, pippimugg och massa annat. Jag, Amanda och Malin avslutade kvällen med öl på Banken :)

Igår hade jag inflyttningsfest i min lägenhet. Jättetrevligt med mina fina vänner. Tack för alla presenter :) jättefina saker!

Utgången blev till Grand, asmycket folk men kul ändå :) nu är man rätt trött...




Till top