Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

2016

Allmänt Permalink0

Här sitter jag på jobbet och har snart jobbat årets sista natt innan det är dags att fira in det nya året ✨.


Det har varit ett väldigt händelserikt år får man säga... några av sakerna som hänt är:

-Vi såg Ghost live i Malmö

-Morfar fyllde 80 år

-Vi fick en ny familjemedlem, Balder 🐶💙

-Vi hade en härlig helg i maj tillsammans med familjen i Gyllebo

-Oscarsgalan

-Musikkväll i Tivoliparken med Miriam Bryant, Jill Johnson & Strömstedt

-Vi hade en händelserik semester tillsammans där vi blandannat spenderade några dagar i Beddinge

-Jag gjorde mitt första besök i Västerås tillsammans med Calles familj


-Vi köpte mitt drömhus i Vinnö och lämnade lägenheten i stan

-Vi åkte till Köpenhamn och hade en jätterolig dag (min födelsedagspresent från Calle)

-Laleh i Malmö

-Jul i vårt hus 🎅🏼

Och massor av annat såklart ❤️.

Till top