Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

170627

Allmänt Permalink0

Dessa dagarna har varit väldigt händelserika. På midsommardagen körde vi till Calles familj i Oxie och firade kusinen med tjej som fyllt 30 år. 


Igår körde jag & Calle mot Göteborg för att äntligen se Coldplay som jag till sist lyckades få biljetter till (misslyckades förra sommaren men fick till denna sommarens extrainsatta spelning). 

Sjukt bra var det med både publikstämningen, ljusshowen, setlisten och ja allt! Vädret var bra och allt var på topp helt enkelt 😍. Första gången jag var på en arenakonsert med så mycket folk men ska lätt göra om det om man får möjlighet! Bodde på hotell Dorsia som inte var dumt alls, min julklapp till Calle som tack för att han hängde med på konserten 😘.

Idag körde vi inom Ullared och där va inte så mycket folk som man kunnat tro, det gick smidigt och vi hittade en hel del vi behövde 😊. Nu när Cleo kommer tidigare än tänkt så är det hög tid att komma igång med förberedelserna så det ska jag börja med nu när Calle drar iväg till Bråvalla ☺️. Kan inte fatta att det bara är 6-7 veckor kvar 😍.

Till top