Jennie Hägg

27-årig tjej som jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning på CSK. Bor med Calle i vårt hus i Vinnö och har en 2-årig borderterrier vid namn Balder. Tycker om att shoppa, titta på serier, äta god mat, inredning, träffa vänner & familj och träning. Blev den 11/8 mamma till en liten Cleo som med ett planerat kejsarsnitt kom till världen i vecka 33+5.

180712

Allmänt Permalink0
Denna dagen trodde jag inte skulle komma såhär tidigt... men efter mycket velande fram och tillbaka har jag idag sagt upp mej på kirurgen. I oktober ska jag börja jobba på neonatal och se om det kan vara min grej. Jag tror väl inte att jag egentligen är klar med kirurgin för det är så himla roligt. Men just nu i dagens vårdkris har vi tyvärr inte möjlighet att ge den sjukvård jag hade önskat att ge svårt sjuka cancerpatienter och som förtroendevald har det inte heller gått att påverka så mycket som jag hade velat. Därför kändes det som rätt läge även om jag kommer sakna det otroligt mycket ❤️ Speciellt min fina bästa kollega Bukki ❤️ (null)

Till top